4 Ocak 2011 Salı

ISTANBUL TINILARI












http://www.myspace.com/istanbultinilari

Marmara Üniversitesi Güzel Sanatlar Fakültesi 2010 "Istanbul" konulu diploma projem.
İstanbul'da sokaklarda duyduğumuz sesleri işleyip bir ses CD'si tasarladım ve buna kurumsal kimlik hazırladım.

Zaman kısıtlıydı. 2 hafta boyunca İstanbul'un en sık ziyaret edilen mekanlarını dolaşıp video kamera ile sesler kaydettim. Parçaların %90'ı canlı kayıtların düzenlenmesiyle oluştu. Ek olarak birkaç enstürmanın kaydı izole bir ortamda yapıldı. Grafik tasarımı da dahil proje toplamda bir ay içinde gerçekleşmiş oldu.

Sunumdan önce İstanbul Tınıları için bir myspace sayfası açıp CD'deki 10 parçayı buraya koydum, yönlendirici çıkartmalar hazırlayıp sokaklara yapıştırarak insanları buraya yönlendirdim.

Dış mekandaki ses kayıtları sırasında bana yol arkadaşı olan Mesut ve Uğur'a; blok flüt, müzik kutusu, fıçı bira gibi çalgılarda yardımcı olan Dilem ve Saydan'a teşekkürler.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder